x
Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Siparişim ne zaman işleme alınır?

17.00'den önce verdiğiniz siparişler aynı iş günü, 17.00'den sonra verdiğiniz siparişler ertesi iş günü işleme alınır. Cumartesi ve Pazar gelen siparişler Pazartesi işleme alınır.

2- Siparişinizle ilgili bir hata mı oldu?

Siparişinizde istemediğiniz bir ürün gönderildiyse ya da istediğiniz bir ürün size gönderilmediyse, lütfen info@toner.com.tr adresine e-mail göndererek toner.comtr Müşteri Hizmetleri Birimi'ne başvurunuz.

3- Siparişimi nasıl iptal ederim?

Kredi kartınızla veya banka havalesi yoluyla ödemenizi yapıp onaylayıncaya kadar siparişinizi iptal edebilirsiniz. Onayladığınız andan itibaren siparişiniz işleme alınacaktır ve iptali ancak iade koşulları kapsamında mümkün olacaktır.

4- Neden Üye Olmalıyım?

Sitemize üye olduğunuzda üyelik ve teslimat adresi gibi bilgileriniz sizin için saklanacağından her siparişiniz sırasında aynı bilgileri tekrar girmek zorunda kalmazsınız. Avantajlı özel kampanyalarımızı görebilmeniz ve indirim fırsatlarından yararlanabilmeniz için de üye olmanız gereklidir. Üye olduğunuzda aynı zamanda ilgilendiğiniz ama o anda stoklarımızda olmayan ürünler yeniden stoklarımıza girdiğinde otomatik olarak haberdar edilmeniz mümkün olacaktır.

5- Üye Olmak İçin Ne Yapmalıyım?

Sitemize sadece birkaç dakika içinde ücretsiz üye olabilirsiniz. Bunun için sayfalarımızın üst kısmında göreceğiniz "Üye Ol" linkine tıklayıp üyelik için gerekli bilgileri doldurmanız yeterlidir.

Üye olmak için tıklayınız

6- Üyelik Bilgilerimi ve Şifremi Nasıl Değiştirebilirim?

Üyelik bilgileriniz, e-posta adresiniz, şifreniz gibi bilgilerinizde değişiklik yapmak isterseniz , önce "Üye Girişi" linkine tıklayarak giriş yapın, sonra sayfa başlarında isminizin yazdığı linke tıklayın. Gerekli değişiklikleri yapıp kaydedin.

Üye bilgilerinizi ve şifrenizi güncellemek için tıklayın

Adres bilgilerinizi güncellemek için tıklayın

7- Şifremi Unuttum. Ne yapmalıyım?

Eğer şifrenizi hatırlayamadığınız için üye girişi yapamıyorsanız, "Üye Girişi" sayfasında göreceğiniz "Şifremi Unuttum" linkine tıklayıp "Şifremiz Sıfırla" butonuna basarak şifrenizin adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Bu işlemi yaptığınızda sistem sizin için yeni bir şifre belirleyecek ve üye olduğunuzda kaydetmiş olduğunuz e-posta adresinize gönderecektir. Şifre hatırlatma işleminden sonra lütfen e-posta adresinizi kontrol ediniz.

Şifremin sıfırlanıp adresime gönderilmesini istiyorum

8- Üye Girişi

Daha önceden sitemize üye olduysanız, Üyelerimize özel kampanya ve hizmetlerimizden yararlanabilmek için lütfen üye girişi yapınız.

Üye olmadan ürünleri görebilir miyim?

   Evet, üye olmadan ürünlerimizi görebilirsiniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

   Evet, üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz.

Üyelik avantajları nelerdir?

   Üye olduğunuz takdirde siparişlerinizde fatura, adres, telefon gibi bilgileri tekra tekrar yazmadan hızlı işlem yapabilirsiniz. Kampanya ve duyurulardan haberdar olursunuz.

Üyelik bilgilerimin güncel olması neden önemli?

   Üyelik bilgilerinizin güncel ve doğru olması size özel kampanyalardan faydalanmanızı sağlayacaktır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.